Sound of The Day by Bruce Springsteen

Hej

Idag har jag valt en lugnt men helt underbar låt utav  Bruce Springsteen. Jag har ännu ej sett filmen. Jag e lite konstig så där att jag inte kollar på filmer som jag inte vill veta slutet på. Man hör lite ifrån folk om hur filmen är och så känner jag bara att den är säkert jättefin och bra, Men jag kommer bara sitta och gråta och stänga av när det blir för jobbigt att titta på. Denna film är en sån film jag tror är jobbig och berörande. Så j därför kollar jag inte. En till sån film jag direkt kommer på är The Green Mile och i denna film spelar Tom Hanks. Bara vet att man kommer tjuta folder om man ser den.
 
Nog om mitt babbel, här kommer låten..NJUT

Streets of Philadelphia - Bruce Springsteen


Bruce Springsteen

Officaial Site Bruce Springsteen

Kramis

Kommentera inlägget här :