Min helg!

Hej

Min helg kunde ju ha börjat roligare måste jag ju säga. I fredags fick jag en massa smärta och typ kramper i magen. Jag vakande innan kl 06:00 i fredags och det höll på hela dagen och natten. Jag vart otroligt dålig i magen och kunde typ inte lämna toaletten ensam. Hur mycket medicin jag tog hjälpte det inte och när Fredrik kom ner på natten till lördagen vid 04:00, hade det hållt på på i nästan 22 timmar. Då bestämnde jag mej för att åka in till akuten. Kom dit vid 06:00 och det togs prover och ultaljud. Det jag fick reda på var att mina värden hade stigit sen i måndags. På ultaljudet såg de att min lever börjat att tappa färg och börjat ljusna. Annars fanns det inget nytt eller något de kunde göra. Jag skickades hem igen. Ovetande som vanligt.

Det jag vet nu är ju ialla fall att min lever håller på att ljusna i färg vilket inte kan tyda på nått gott, eller?

Jag fick vänta hemma hos Bibbi och Janne tills Fredrik kom och hämtade mej. Så tack till er ;)
De hade fixat mera i deras hus och det hade blivit jättesnyggt. Får ju en att fixa färdigt det vi påbörjat. Men nu får vi vänta eftersom vi måste ha pengar vilket vi inte har just nu.

Idag har vi bara latat oss. Tittat på tv och lekt med barnen. Borde egentligen städa men vi orkar inte. Sömnen denna helgen har ju inte varit den bästa så inte konstigt att man e trött. Fredrik fick sova ut i morse och barnen väckte mej vid 05:15.

Just nu brottas barnen med deras pappa och jag passar på att hinna skriva ett inlägg.
 
Barnen ropar efter hjälp att jag skall hjälpa den brotta ner Fredrik så jag får väl springa dit och hjälpa till.

Sköt nu om er

Kramis

Kommentarer :

#1: BIBBI

Även om det känns oroväckande med din lever, så låter det som livet rullar på, trots allt ni för tillfället har emot er. Vi håller tummarna för er

och säg till om ni behöver oss.

Kram

skriven

Kommentera inlägget här :