Haft en otroligt bra dag :)

Hej

Idag har jag haft en sån bra dag att jag bara sitter och ler.
Började med att jag fick sova ut till kl 09:00. Vil kl 10:00 träffade jag Hannaah på träningstudion och tränade. Tog ut mej totalt. MIna ben var gelé efteråt och mina armar var sega att ta upp :P

På eftermiddagen åkte jag hem till Bibbi för tjejmiddag. Det var jag, Bibbi, Susanne, Linda och Ida.
Fick så mycket gott att äta att jag fortfarande är så propmätt. Hon hade dukat så fint. Fick en god välkomstdrink, satt och pratade om allt o inget.
Vi fick så god mat så ni anar inte. En god förrätt, asgod varmrätt och efterätten var ju pricken över i.et.
Fan jag måste få recept säger jag bara...

tog en massa bilder men självklart så glömde jag kvar kameran. Nått som alla förespådde att jag skulle göra, glömma nått alltså.

Bild på det fina dukade bordet


Hela kvällen var så trevlig och skulle gärna göra om det igen..
Nu skall jag sova så skriver mera detaljerat då

kramis och Natti

Kommentarer :

#1: Bibbi

Ja du... gissa om det blev stora gapskrattet, när vi såg att du hade glömt kameran!

Tack själv, Sofia! Du är en SOL !

Puss och kram.

skriven
#2: Susanne

Det är väl klart att du skulle glömma nåt :))

skriven
#3: Marina

Hallå... så skoj att du haft det bra vännen!!

Kanske du skulle ha en tjejmiddag själv? där alla hjälps åt lite? Vore skoj. jag kommer gärna :-)

Ska själv ha nån form av spa-party här när det blir lite varmare...

skriven
#4: Sosso

JA typsikt att jag skulle glömma nått...:P



Kul att man glädjer nån hihi

skriven
#5: Sosso

Ja det skulle väl vara kul och ha en sån fest men det kostar pengar oxå. Pengar vi inte har så man får vara glad och tacksam när man blir inbjuden till sånna här otroltigt trevliga fester istället.

skriven

Kommentera inlägget här :