Vår nationaldag firade vi hos Bibbi & Janne

Hej Allihopa!


Igår var vi hos Fredriks föräldrar och firade Bibbis 60års dag

Bibbi tar tårta

Alla var vi där, och det lektes en massa med alla barnen.



Och det grillades....Janne lade på..men det avslutades med att Magnus tog över...hihi

janne grillar

Det serverades em massa gotti, mat, tårta och dricka...

tårta och mat

Vi sjung och jag måste säga att kvällen vart lyckad....
Janne vart rund under fötterna och lyckades spilla kaffe i knät...

Ja det e ju han och jag som alltid lyckas spilla nått. ;)


Kramis

Xoxo

Kommentarer :

#1: BIBBI

Ha..ha.. ja det har du rätt i Sofia!

Men det blev en väldigt lyckad kväll och jag är sååå nöjd med min födelsedag.

Tack ska ni ha.

Puss och kram.

skriven
#2: Karin

Vilket fint inlägg...gillar hur du pysslat med fotona...Kram

skriven
#3: Amanda

Mums vilken tårta! ^^



Jag har mailat aldora och dom ska ha mailat dig. På den rätta adressen. :o)

Bara du ger dom din adress sen så får du hem din vinst på posten.

Kram

skriven
#4: Amanda

Vinnaren i min tävling om ett set som doftar av fluffy marshmallows är korad, kika in för att se om det var du! :)

skriven
#5: Linn

Jag lottar ut 500kr till en vinnare på min blogg. Gå dit och tävla! Lycka till

skriven
#6: Kashaya

Jag har bara sett ett avsnitt av Gilmore Girls så... Haft en bra dag hittills?

skriven

Kommentera inlägget här :