Som ni kanske har märkt

Hej

Som ni kanske har märkt har jag inte varit så aktiv på ett tag. enbart lagt upp lite musik för sakens skull.
I början av veckan var ja och tog nya prover och det visade sig vara väldigt dåliga. Jag började sj'lv upptäcka att det var på att vända eftersom jag blir så otroligt trött, sen ändras ju färgerna på nr1 och nr2. De ville att jag skulle sjukskrivas igen men det sa jag nej till. Min läkare har 2 veckor till på sin semester vilket betyder at han inte skulle kunna göra nått förr'n ha kommer tillbaka. Att bara gå hemma pallar inte jag så jobba är bättre trots att man håller på att somna vid skrivbordet.
Jag tror oxå att jag fått tillbaka min migrän. Jag fick et sånt anfall att jag kunde inte ens läsa vad det stod på skärmen. När jag kom hem log jag däckad i ett mörkt rum över 12 timmar. Sov från och till men herre jag hade glömt hur det var. Det var så länge sen nu. Nån medicin hade jag inte hemma eller nått recept, hade ju gått ut för flera år sen. Vet dock inte ens om jag kan ta pga lever. Så det är ju nått jag får fråga min läkare när han kommer tillbaka.

Så nu vet ni varför jag inte är så pigg att sitta framför datorn längre. Trött 24 timmar om dygnet och den tiden jag orkar sitta uppe är jag med min familj.

Kommer lägga ut bilder ifrån midsommarfesten men tar det senare när jag orkar sätta mig igen

Kramis

Xoxo

Kommentarer :

#1: Marina

Här kommer en styrkekram!! kan inte ens föreställa mig hur det kan vara....

Håller tummarna när du får träffa din läkare igen och att du uthärdar.

Säg till när du orkar ses nåt.

skriven
#2: Anonym

Tänker på dig vännen. Både Linda och jag märkte att det var något på gång igen med dig. Ge inte upp! Vi är många som vill ditt bästa.

Varma kramar....

skriven
#3: Förvirrade Morsan

hoppas du mår bättre snart! kramar

skriven

Kommentera inlägget här :