Igår ....Hann ju inte berätta om min gårdag

Hej

Igår kunde inte min dag gått sämre. Allt gick väl bra tills jag skulle hem.
Fredrik kom och hämtade mig ifrån jobbet eftersom hans lilla Syster med familj skulle komma över på fika.

När jag kliver ut ur bilen upptäcker jag att min väska är väldigt lätt. Plånboken låg kvar på jobbet =(.

Ringde några samtal och fick sen reda på att den låg kvar.  Puh...

Fick en jättefin blomma utav Susanne, Fredrik och Mio.

Början av deras besök bestod av att jag tänkte, tänkte och tänkte efter vart plånboken kunde vara. Sen sa det bara pling så kom jag på vart den va så kunde jag vara social igen

Xoxo

Kramis

Kommentarer :

#1: Helen

vilken fin blogg!

Är du medlem i gratis mode?? Där man får hem gratis presentkort? Är du inte det så tryck på länken nedan!

http://www.gratismode.se/?c=59352

skriven
#2: susan

hellu sötnos, gillar din blogg ;) <3

vad tycker du om min ?

skriven

Kommentera inlägget här :