Det första kortet någonsin på min förstfödde.

Hej

Jag har börjat fixa med gamla kort och filmer jag har gjort på barnen. de växer ju så snabbt att man hinner ju inte med.

Så jag kommer att bli nostalgisk...Nu hur det stavas..

Så här kommer det gamla biler på de små

1:a kortet som togs på Benjamin
Detta är det allra första kortet som togs på min förstfödde son Benjamin.

Då fanns det nått som hette Webbisar som sjukhuset hade. De lade upp de nyfödda direkt de fick tillåtelse utav deras mamma och pappa. Bra eftersom det var besöksförbud de första dagarna.
Vi hade med oss egna kläder men första tiden fick han ha sjukhuset kläder pga massa byten och att låg i sterilt rum med andra förtidigt födda som låg i kuvöser. Han låg enbart i en kuvös det första 1½ dygnet.

Benjamin föddes ju förtidigt och hamnde på avd 15 på US i Link. Han föddes i v.36+2.

Söt eller hur

Kramis

Kommentera inlägget här :