Ursch vilken träningsvärk....

Hej


Har precis kommit hem ifrån ännu ett träningspass. Helt slut, träningsvärk har jag oxå. Jag har fixat det så att jag även kan träna i Link nu så jag skall träna där så ofta jag kan. Jag måste verkligen fixa detta nu för sen jag fick diabetes så har insulinet gjort att jag sakta gått uppåt ivikt trots att jag inte ändrat mina ätvarnor.

Och eftersom jag har den andra sjukdomen så är det ju faktiskt bra om jag kunde gå ner i vikt.
Jag har ju inte haft tid till att träna  eftersom mina arbetstider är som de är. När jag lämnar barnen på dagis så åker jag ju direkt till jobbet, men nu kan jag ju träna i Link vilket ger mej tid eftersom jag kan göra det på min lunchrast :)

Idag var det Fredriks tur att få sova ut så jag var uppe tidigt med barnen. Jag har städat massor och tvättat, vikt berg av tvätt och lagt in dem i respektive garderob. Så det känns ändå som att jag fått nått gjort idag. När Fredrik vaknade hjälpte han till och dammsög.

Nu skall jag fixa färdigt med maten så att vi kan äta

Kramis

Kommentera inlägget här :