Min kvällsvecka...

Denna vecka arbetar Fredrik kväll så det är min kvällsvecka med barnen. Igår gick det jättebra. När jag hämtade baren vid dagis var det inget gnäll eller tjat utan alla hjälpes till att få på sig kläderna. Hemma var maten redan klar eftersom Fredrik gjort den på förmiddagen. Så det var bara att värma på och alla åt med godan ro. Syrsa var väldigt trött så han gick och  la sig kl 19:00. Då badade jag o de små. De fick leka lite själv i badet medans jag duschade.  Efteråt vart det lelle och sen somnade de. Jag likaså på soffan. Men innan det uppgraderade jag på travian :P

Idag så väcktes jag utav lillen. Lät Fredrik sova vidare. Hade planerat att gå och träna men det vart inget av. Vid 08:00 gick jag upp för att väcka Fredrik men han mumlade till svar att han skulle komma men kom aldrig. Så jag tog det som att han verkligen var trött och lät honom fortsätta sova. Jag gjorde maten till lunch och kvällen istället. Wook...gött

Nu skall jag bara göra mig i odrning så skall jag dra iväg till jobbet..

Ses

Kram

Sosso 

Kommentarer :

#1: tr

Får härmed meddela att vi tänker lägga ner Travian,detta på grund av att det finns personer som låter hela sitt liv kretsa kring detta hemska spel.Man behöver inte uppgradera varje dag.

mvh travian kungen.

skriven

Kommentera inlägget här :