Inte ett dugg svartsjuk :(

Hej!

Inatt bar det iväg för mina föräldrar till USA,  Miami. De skall åka Royal Caribbean Cruises och se sig runt i i Miami i ca 2 veckor. Sol och bad och massa shopping.

Fy, inte ett dugg svartsjuk. Mycket bättre här, kyla så att man känner att man vaknat på morgonen. Mörkt när man åker till jobbet på morgonen och mörkt när man kommer hem.

Ikväll e det min sista kväll ensam med barnen, vi skall bada och ha en myskväll har jag tänk mej. Inegn tv eller dator utav vi skall rita och måla, dansa lite och läsa massor utav sagor.  Sen skall jag o syrsa träna lite på hans språkutvecklig.

Imorgon skall jag ju till sjukhuset och kolla magen så jag hoppas att jag fåt nått svar snart vad som det kan vara med mej.

Skall fortsätta jobba nu

Kramis 

Kommentera inlägget här :