Fredagsmys!

Fy va tråkigt man kan ha det då. Sitter på jobbet och arbetar till och med 18:00. Bredvid sitter två tjejer som är otroligt rastlösa och precis som jag. Alla spelar olika spel, läster tidningar eller håller på med olika quiz på facebook.Jag spelar självklart travian. Skulle ni tro att jag spelare nått annat.


Soldater ifrån de olika stammarna


Ikväll kommer Fredrik att vara hos sin vän Pablo så jag kommer att ha myskäll med barnen själv. Men det gör inget för Frerik behöver verkligen komma ut lite.

Är otroligt glad över att han blivit så bra vän med Pablo. Han är otroligt trevlig prick. De skall ju självklart dricka, så man blir ju lite orolig att han skall bli för full. Förra gången han kom hem efter att ha varit hos Pablo satt han och spydde och var bakfull hela dagen efter. Förra helgen var det jag som tog barnen båda lördag o söndag så jag retar honom nu lite att jag skall få sova ut imorgon. Skall bli såååå skönt.

Hihi inge kul för honom om han e bakfull. Men skulle han bli dålig så tar jag självklart barnen. Men det säger jag ju inte till honom förrän det verkligen kräver att jag kliver upp :P.


Ikväll skall jag köpa gotti till barnen. Jag har lovat syrsa att han skall få vara uppe lite längre idag och vi skall kolla på Let´s dance. Funderar på vad jag skall köpa till mej hmmmm.....vad skall jag ha.

Syrsa vill ha chips det vet jag så det blir det till honom.

      

Nu slutar jag om 15 min. Då kommer Fredrik och hämtar mig vid jobbet. Då skall vi åka och handla.
Sen så sticker han som sagt direkt till Pablo.

Så nu får ni ha en bra dag...

Ses

Kramis

Kommentera inlägget här :