Fortfarande träningsvärk :(

Hej

Ja nu har jag verkligen fått för mej att det skall ändra i mitt levene. Jag har tränat varje idag nu och skall även dit idag. Började i lördags och har nu ständig träninsvärk. Men (läst/hört det nån stanns) att det är bra att har värk, eftersom att kroppen håller på att vänja in sig. Så jag tänkte stenköra nu medans jag kan för att kroppen skall kommain i rytmen att den skall röra på sig. Sen försöka träna mins 4 ggr i veckan.

De dagar jag har barnen på kvällen skall jag försöka köra hemma, vi har ju en sån där , nu vad den heter hemma som man kan köra på :P Skall kolla upp vad den heter.

men nu skall jag köra på gymmet annars blir det inte av. Så nu har man bubbla väskor med sig till jobbet, pust o stön va jobbigt det e.

Igår va jag så trött att jag somnade mitt i lipsstick jungel. Typikst, jag som ville de den.

nu skall jag forsätta jobba

Hörs

kramis

Kommentera inlägget här :