P-spruta, check

Hej

Idag hämtade jag ut min p-spruta och eftersom jag inte har råd att ta ledigt för att ta den via Mvc så fick jag ta den själv. Att be Fredrik om hjälp va ju meningslöst. grabben vågade ju inte ens kolla på sprutan så det slutade att jag fick ta den själv. Han klarar ju inte ens av att se operationer och sånt på tv så detta vart jobbigt för honom. Men att filma när Theo gjorde han ialla fall och det är jag stolt över honom för. När alllt var över så vart han ju kritvit och fick sitta och hämta sig för det var inte längt ifrån att han svimmade. Han hade ju inte ens nån färg på hans läppar och såg helt förstörd ut. Theo kom ut med snitt precis som Evelyn, men hennes fick vi inte filma ifrån samma håll. Men helnöjd vart jag ialla fall...

Det gjorde inte ens ont så det gick faktiskt smärt fritt. Så nu är p-sprutan avklarad för 3 mån framöver =)

Idag hörde man inget på arbetet och vet inte ens om förhandlingarna sattes igång idag eller om det börjar imorgon. Så ännu en sömnlös natt tills man vet om man har jobbet kvar.

Jag längtar tills imorgon då jag skall med Angelika på bio efter arbetet och titta på New Moon. Så får man nått annat och kul att tänka på.

Kramis

Xoxo

Kommentera inlägget här :