Nu äntligen vet jag tiden för Op

Hej Alla

Igår kom brevet med den  datumet för min op. Så...

Den 19 januari skall jag upp för att träffa narkosläkare och den 20 januari så ligger jag på bordet för att opereras. =)

Det jobbiga är dock att man får betala resa, hotell och taxi själv upp. Efter op så ligger man kvar i några dagar och då är det 80 kr per natt men hotellnatten innan ingår tyvärr inte i detta så enbart 1250 SEK per natt, måste man lägga ut för att sova EN natt :S.
Tur att mamma finns som kommer att hjälpa mej där med att betala hotellrummet, så tack mamma för det. Så då har jag enbartt resa upp och hem att betala. Så vi får skrampa annars måste man tyvärr avbeställa hela operatioen om vi inte får ihop pengar till det. 

Jag tror nog att det blir buss eftersom det är billiagste alternativet. Vi får lägga ut alla pengar först och när man har alla kvitton skall man skicka in det och få allt tillbaka vilket e bra =)

Som det ser ut nu om inga komplikationer tillkommer så får jag åka hem på fredagen 22 jan.

Längtar

Kramis

Xoxo

Kommentarer :

#1: Bibbi

Äntligen Sofia! Jag är så glad för din skull.

Skönt att din mamma följer med dig.

Kram...kram....kram

skriven
#2: Marina

Oj oj så spännande! ja stort lycka till iaf! blir en helt annan Sofia sen men ändå inte.

skriven
#3: Anneli

Vad skönt att du har fått ett datum. Det kommer säkert att gå jättebra. Jag vet att det är dyrt med hotellrum, men du har inte försökt hitta något billigare?

skriven

Kommentera inlägget här :