Jag vart en snögubbe

Hej Alla

Imorse innan jag skulle cykla iväg till jobbet säger Fredrik till mej att vara försiktig eftersom det kan vara halt ute så att du inte cyklar omkull.

Vad händer tror ni??? Jo Självklart ramlar jag...:P

Det gick i slowmotionen eftersom jag märkte och såg att andra fallit där innan mej så jag saktade ner och så glider jag lixom ner emot marken, hamnade i en buske så att jag fick all snö på mej.



Så jag vart totalt täckt av snö. Och folk kom springandes men jag sa att jag var ok och ställde mej upp. men det måste ha sett kul ut för jag såg ut som en snögubbe :P

Hann med tåget gjorde jag oxå. Men nu efter en lång arbetsdag känner jag att med den handen jag tog emot mej med har jag ont i. Den värker =(.

Men så kan det bli när man tror att man kan cykla fast man borde gå

kramis

Xoxo

Kommentera inlägget här :