FAN varför e jag inte sjuk

Hej Alla

Ännu en dag vakande jag helt underbart med min man vid min sida och får massage och vill verkligen inte gå upp. Varför skall man behöva lämna sin varma sköna säng när man är som allra trötast. Så åter igen försöker man kolla alla olika möjligheter till att ligga kvar


Halsen?? host host...hmm nej
Huvudvärk, nja trycker ju lite men inget man inte överlever..typisk
Feber, nja jag fryser ju när jag sätter ut foten utanför täcket, kan det vara frossa??? Nej
Magen?? nej ingen magsjuka här inte

Bara att palla sig upp och ta sig till jobbet då...

Skit


Kramis

Xoxo

Kommentarer :

#1: anna

haha nä inte precis. man får ha mössa, men kan bli lite jobbigt i längden ;P

skriven
#2: S A N N A S . R U M

Åh vad bra (: Och du fick till det direkt :D

skriven
#3: marre

jag håller fullständigt med dig! :D

hoppas du har en bra dag på jobbet =)

skriven
#4: Madde

svaR: haha jag vill INTE vara sjuk längre ;) och tackar :D fick skjuts dit annars hade jag nog dött av frostskador ;)

skriven
#5: FRIDAHCHARLOTTA

**



va kul att höra !!



Så inspirerande blogg du har !!!! kram!

skriven

Kommentera inlägget här :