En tråkig måndag...

Hej Alla!

Idag efter jobbet var jag en stund på stan för att kolla efter byxor till Syrsa. Jag hade sparat pengar för detta eftersom hans byxr kostar så mycket nu när han kommit upp i storlekar. Han bara växer och växer..Varför kan man inte stanna tiden lite..

Jag hittade ialla fall 3 par byxor. Ett par jeans, en mjukisbyxa och en vanlig byxa ( nu hur de ser ut  :P ) Kommer inte på nått annat namn för att förklara dem.

Jag såg en massa snygga saker på rean som man tyvärr inte kunde ta med sig hem. se men inte röra vart det. Jag borde köpa nya skor dock eftersom sulan på båda fötterna har sprickor under sig och läcker in vatten så fort det blir lite blött ute. Jobbigt att vara våt om fötterna hela tiden. Men har inte pengar till det så man får ha det som man har det.

Idag är det Benjamins namnsdag så han fick byxorna idag istället för hans fördelsedag. Han fick bestämma själv och då kunde han ju inte vänta ...:P

Jag tror faktiskt att jag börjar bli sjuk för jag fryser praktiskt taget hela tiden..as jobbigt....

Nu skall jag slappa lite framför dumburken...och kolla färdigt på nyheterna

sköt om er

kramis

Kommentarer :

#1: Anneli

Vill bara säga GRATTIS! till vinsten.

skriven

Kommentera inlägget här :