-4 kg

Hej Alla

Idag när jag ställde mig på vågen efter att ha badat så visade vågen att jag gått ner 4 kg. Gissa om att jag vart paff och glad. Inför operationen har jag lagt upp mitt ätande annorlunda.

Jag äter mindre portioner och äter lite oftare. Allt för att det skall bli lättare att vänja sig att äta 8 ggr om dagen. Sen även att venja ögat att inte äta så stora portioner. För när väl operationen är genomförd kommer jag max kunna äta 2 dl åt gången ungefär. Så nu när jag ändrat detta har jag utan att ens träna gått ner 4 kg.

AS BRA!!!!!!!

Kommentarer :

#1: Marina

grattis vännen! Måste kännas härligt, kan du smitta av dig till Björn? Han har kört cambridge, gick bra i början, men han har så himla svårt att låta bli med småätandet av allt han ser, typ smörgåsar, ost, sötsaker. jag måste vara som en hök på honom, usch.

skriven
#2: BIBBI

DUKTIGA DU !! Kram

skriven
#3: Sosso

Hej Gumman



Spelar nog ingen roll om du är på honom eller inte för om han själv inte ger sig katten på att han vill förändras så kommer han inte göra det.



Blir bara irritation imellan er om du skall tjata hela tiden och då kommer taggarna och "jag gör tvärt emot".



Så låt honom stå för sina egna val och du kommer att må så mycket bättre över att ha två barn att hålla reda på istället för 3 ;)



Kramis



Sosso

skriven
#4: Hannah

Skit vad duktig du är! Jättebra! Kämpa på så kommer du att nå långt!

skriven
#5: Tant Ulrika

Vad duktig du är!! =)



Ny spännande tävling hos Tant:



http://uj76.blogspot.com/2009/12/tant-lottar-ut-ett-presentkort-vart.html



..i samarbete med en underbar *väggords/ inrednings butik* =)



Kram

skriven

Kommentera inlägget här :