Söndag morgon

Hej och god morgon måste jag ju tillägga !

Det är söndag morgon och alldeleds för tidigt för att jag vill ha mina ögon öppna. Men måste ju eftersom mina grisar radan har vaknat. Igår fick ju jag sova ut så självklart skall Fredrik få sova ut idag.

Pigg, jag måste bli pigg. Sen blir man deppig på köpet eftersom semestern är slut och man börjar arbeta imorgon.

Och vad gör en inte på bättre humör än musik.
 

Kaoma - Lambada


En gammal goding som jag älskade när jag var yngre. Så nu blir jag förhoppningsvis pigg. Om inte, så blir jag glad ialla fall. För denna låt  får mej alltid på bättre humör.

Vad skall göras idag då.

  • Städa 
  • tvätta Check
  • placka ihop barnens lådor till dagis Check
  • lägga fram regnkläder till dagis
  • hitta penna (blir galen att jag inte hittar den)
  • klippa Evelyn
  • Steka upp kantarellerna vi fick utav grannen.Va så mycket att jag måste frysa in rätt så mycket. Chech
  • Plocka fram kort på alla i familjen som Benjamin skall ta med sig till skolan
  • Om jag hittar pennan, fixa skylar och lamminera
  • Fiskarnas akvarium Chech


Nu skall jag fixa frukost,,

kramis

Xoxo

Kommentarer :

#1: Susanne

Åh, jag älskade den här låten när jag var liten!!

skriven

Kommentera inlägget här :