Ny header =)

Hej bloggisar

Idag har jag fixat med den header som hon som byggde min design på bloggen gjort. Allt försvann ju och vi vet inte varför men som tur va kopierade jag allt så nu ligger allt på plats.

Så nu har jag fixat själv med den andra headern som hon byggde till mig. Kul med lite omväxling...

Har bett henne om hjäp men vi pratar inte längre och även bett om en ny bild till att kunna länka till henne men det har hon inte skickat heller så. Jag kommer inte att länka till henne förrän hon skickat mej en bild eftersom vi inte går hand i hand med varann. Men hon kallar sig Värmdömorsan om ni vill söka upp henne för design till er blogg.

Så vad tycks??

Den gamla finns på min tävlingsblogg som du kan komma till här

Fredrik såg ingen skilland så han forstod inte först varför jag vart glad över att det funkade...men ni ser väl skilland hoppas jag, Eller??


Nya                                      Gamla
  

Kramis

Xoxo

Kommentarer :

#1: Bibbi

Jovisst ser man skillnad och det här är också fint.

Korten på barnen är bedårande!

Kramar

skriven
#2: Kadri

kul med lite nytt

skriven
#3: Anonym

Hej :) Du var med och tävlade i en av mina tävlingar där man kunde vinna en snygg klocka (http://juliaberg.blogg.se/2009/august/tavling-vinn-en-klocka.html), tyvärr vann du inte men jag undrar om du vill köpa en likadan för 200 kronor? :)

skriven
#4: Victoria

roligt med nytt :)

skriven

Kommentera inlägget här :