Kiss och bajs -snack

Hej Bloggisar

Jag trodde väl aldrig i min vildaste fantasi när jag var 20 år att jag skulle bli glad över nått så som kiss och bajs. Jo för som förälder har man hamnat i olika stiuationer som man tror sig aldrig utsätta sig för.



När jag träffade min sambo för flera år så kunde jag inte göra nr 2 hos honom utav gjorde det alltid hemma när jag var ensam. Allt sånt skulle vara uträttat innan vi sågs.

 När vi bott ihop ett tag, kunde man klara av att han kom inspringandes för att borsta tänderna när man satt och kissade. Nu kan man ha hela familjen inne på toan när man sitter och skiter. För att stänga dörren tycker inte barnen om. Lilla Theo ställer sig gärna och bankar på dörren och ropar mamma tills man kommer ut. Om jag inte öppnar dörren kommer Evelyn och öppnar den. Gärna kommer Benjmain och undrar vad vi alla gör men när man berättar att jag sitter på toa men är snart klar så går han. De andra två sitter gärna kvar och leker på golvet tills man är klar. Då står ju dörren helt vidöppen och Fredrik kommer vinkandes förbi. Så som föräldrer kan man ju glömma att inte klara av att kissa och bajsa med andra människors närvaro.

Sen va det en annan sak jag tänkt på. Jag trodde aldrig att jag skulle säga till min sambo
-Titta älskning, hennes/hans bajs har blivit fastare nu och faktiskt vara himla glad över det.

Eller som nu är jag otroligt stolt över att min dotter både kissar och bajsar på pottan. Visst har små olyckor hänt men en händelse som jag tycker va gullig va denna.
Jag hör hur hår går till pottan och efter en stund  ropar hon
-Mamma hjälp..
När jag springer dit sitter hon på pottan och säger att hon har kissat: Jag er att hennes jeans är nere vid fötterna men troserna var fortfarande på.
-Jag fick inte av dom säger hon ledset.
-Det gör inget gumman, det hamnade ju på rätt ställe.
Då har hon stått och kämpat för att få upp knappen på byxorna och när hon väl lyckades hann hon inte få ner trosorna. Så gullig så.
Nu ber hon alltid om hjälp att öppna byxorna men hon har lyckats varje gång att både kissa och bajsa på pottan. Jag är så stolt så ni anar inte.

Lilla Theo tar ju efter, sätter sig på pottan men blöjan på dock och kissar då i blöjan, han e så söt. När Evy är klar är det oftast han som ger henne toapapper att torka sig med.



Så med detta vill jag säga..trodde aldrig att jag skulle klara av att bajsa inför andra eller vara glad över en annans människas konsistens på dess bajs hahahaha

Nån som känner igen sig?

Kramis

Xoxo

Kommentera inlägget här :