Fortsätta med bakning

Hej

Idag efter att jag har lämnat Benjamin på skolan skall jag och mina små fortsätta baka till Evelyns födelsedag. Denna dag skall jag sikta inmej på bullar och då vet jag en ialla fall som kommer att bli glad. Hna tjatade sig igenom hela dagen igår om att få bullar så då tänkte jag att jag skulle börja med glutenfria bullar idag så att vi kan fika lite när han kommer hem ifrån arbetsintervjun han skall på idag i Link.

För er som inte följer min  blogg så har Fredrik för första gången i sitt liv blivit arbetslös. Vart varslad pga arbetsbrist. Fan va skit allså. Men vi kämpar på. Men idag skall han alltså på en intervju så jag håller tummar och tår att han får det. Skulle han det börjar han nämligen att jobba redan nu på måndag. Vad det är för arbetsuppgifter har jag faktiskt inte riktigt fattat så jag kan inte ens förklara det för mej själv vilket gör det lite svårt att berätta det här.

Tabletterna jag fick för min leversjukdom gjorde ialla fall att jag fick väldiga buksmärtor. Jag låg i förrigår och bara skrek rakt ut och hade ont i hela magen. Ringde till lio igår och de sa att jag skulle göra lite uppehåll tills de pratat med läkaren om hur vi skall göra. Fick ont nästan direkt sen jag började ta dem. Så det var ju inge kul.
Benjamin kör elbil medans Evy sitter brevid

Hittade detta kort som jag glömt att lägga till sen barnens helg hos mormor och morfar. Lägger in det här så får även detta tråkiga inlägg nått kul att se på

  Måste gå nu

Ha en bra dag så hörs vi senare
'
Kramis

Xoxo

Kommentarer :

#1: Angelika

Åh, jag håller med alla tummar jag kan! När får han reda på om han får det då? Vad gör du imorrn gumman? Jag kan då om du ville ses...

skriven
#2: Lina

Åh vad roligt att det är fler än jag som retar ihjäl sig på sorteringen :P Backarna är verkligen kanon! Rymmer hur mycket som helst :D



Hoppas allt är bra med dig? och att du får en skön dag! kram

skriven

Kommentera inlägget här :