Det är min luftmadrass

Hej mina vänner

Idag är det underbart ute och här sitter jag o bloggar :P

Vi valde att stanna hemma idag eftersom det är så mycket folk på stranden. Det blir så massa spring med mat och allt och måste sluta när det är som roligast så vi bestämnde oss för att stanna hemma. Men lika kul har vi för det =)

Pappa och son leker i den lilla lilla poolen om den stora stora luftmadrassen
Far och son kämpar i den lilla lilla poolen om den stora stora flotten =)



Theo älskar att ligga på luftmadressen men när syskonen sätter igång är det inte alltid så lätt att få plats.  Tur att de flesta grannar har barn själv för mina skrattar och hörs hela tiden. Så medans jag sitter här hör jagf hur de leker för fullt.

Som fiskarna i havet

Vi stannade upp lite för att fika men nu är det full rulle igen.


Theo tycker glass är gott


Jag tänkte on jag nu skulle börja lite med maten så vi får höras igen lite senare

kramis

Xoxo

Kommentera inlägget här :