De bästa soundtracken in the world

Nu är det så jag är en filmälskare och självklart älskar jag musiken till filmerna. De kopplas ju ofta ihop. Det finns visserligen de filmer jag inte tycker om men musiken är ju bra dock.

Så här kommer en liten lista som jag skall försöka placera i den ordning som jag tycker att de skall hamna i. Så jag börjar med att samla en lista på den filmmusik jag tycker är bra.

Listan kommer att bli längre :P och de står inte i turordning nu utan efter hur de poppar upp i mitt huvud

The Gladiator
THE LAST OF THE MOHICANS
Forret Gump
Titanic
Rocky
Sagan Om ringen
Bravehart
terminator
Pianot
The God The Bad and The Ugly
Van Helsing
Saw
Transformers
Jurassic Park
World Trade Center
Piraters of The Caribien (Fluch der Karibik)
Batman
Die Hard
The Rock
Boondock Saints
Face Off
X-Men
X2
V for Vendetta
cast Away
Planet of The Apes
The Village
Teh Bourne Supermacy
Twin Peaks

Kommentarer :

#1: Anonym

Hej :)

Jag har nu en tävling i samarbete med roliga prylar.

Det du kan vinna är ett presentkort värt 250:-



http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavling-presentkort.html



Vad gärna med

skriven

Kommentera inlägget här :