Vi ska sälja våra saker på marknad =)

Hej

Det hela började med att jag ringde Motalakommun för att höra när den stora marknaden/Loppisen skulle vara i Motala. Jag vet att det är en varje år och vi behöver verkligen bli av med lite kläder osv. Margaretha som hon heter jag paratde med  visse inget om detta men skulle höra sig runt. Så I fredags fick jag ett mail där alla info fanns och igår köpte jag ett bord till den 2 maj. För här skall det säljas saker.

Så nu skall jag samla ihop, tvätta och stryka. Hoppas att vi blir av med så mycket som möjligt.

Så marknaden kommer att vara mitt i Motala, 09:00 till 15:00. Skall ta med mej några stolar att kunna sitta på så får Fredrik underhålla barnen

Så nu ser det hur som ett bombnedslaghemma hos oss för allt som skall säljas ligger huller om buller och överallt..

Ingen får komma på besök nu hihi

Måste gå

Kram

Kommentera inlägget här :