En lugn söndag?

Hej

Helgen har börjat bra. Igår åkte vi till Link för att köpa nått till bilen och då passade jag på att köpa skor till barnen. Så att de slipper sina klumpiga vinterskor. Senare får man köpa sommarskor men nu räcker det med vanliga vårskor.
Barnen älskade dem och gick runt med dem inne hela kvällen.

Nu har jag ett stort dilemma. Jag måste klippa Theo men har upptäckt att det är nått jag inte kan göra själv. Han rör sig för mycket. Jag har aldrig klippt med trimmer så det vågar jag inte ens ge mej på. Men att betala 250 spänn för att nån annan skall göra det låter ju befängt. Får se hur jag löser detta.

Jag har ialla fall fått min tid för gastroskopin. Det blir måndagen den 20 april klockan 13:30. Lite nervös är jag ju faktiskt. Fredrik hr ju berättat hur jobbig denna undersökning är. Men det är väl bara att bita ihop som med allt annat. Jag är en stor flicka nu, så jag fixar nog detta med skulle jag tro ;):

Nu på morgonen sitter barnen och tittar på pippi. Precis som de gjorde igår. Funderar skarpt på att köpa Pippiboxen som finns ute. Så att man slipper se samma film hela tiden. Pippi på tviloli hittade jag en video och den spelas hela tiden. Rädd att bandet skall gå sönder ju. Evelyn lever sig verkligen in och pratar flmen igenom. Hihi hon är så söt.

Igår vek jag all ren tvätt och tvättade hela veckans smutstvätt. Det tog hela dagen men ett måste. Så idag skall jag lägga upp allt på respektive rum. Sen skall vi ut och leka och jag måste jag fixa i trädgården. Roserna utanför dörren måste klippas. Vill faktiskt köpa en stor kruka och blommor för balkongerna så att de blir fina. Hmm hur skall jag få iväg Fredrik till M-blommor hmmmmm.

Nä nu skall jag börja fixa med frukosten...ses vänner

Kramis

Kommentarer :

#1: Cecilia

Fy för gastroskopi! Lider verkligen med dej vännen! Jag har själv gjort en sån undersökning när de skulle undersöka om jag har glutenallergi, hade inte det men fick lida igenom den förbannade undersökningen ändå. TÄNKER PÅ DEJ!

Kram Cissi

skriven
#2: Anonym

Hej! Det kostar 150 kr att klippa barn på sven Gustavssons i Motala. Där klipper vi Viggo. Men finns säkert nån salong som tar 100 kr också om man kollar runt. Brukar vara barnpriser!

skriven

Kommentera inlägget här :