Det brinner!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Hej

Ja, dagen kunde ju ha startat bättre måste jag ju säga.

Jag gick upp tidigt för att hitta snusnäsdukar till barnen att ha på sig till dagis. Det var påskfest på schemat.
Sysra ville vara påskhare istället så det hade jag ju öron till så det gick ju bra.
Jag började måla de små till påskkärring och påskgubbe.
Sist gjorde jag Syrsa. Alla tre vart jättefina (har tagit kort lägger in det senare när Fredrik kommer hem)

Klär på dem kläder och när jag skall byta på Evy känner jag hur det luktar bränt.
Jag springer in i köket och där  står Theo och skrattar och pekar....
-Mamma...Titta.

Vilken panik jag fick. Sliter åt mej Theo, springer in i datarummet och slänger in honom där. Springer tillbaka och släcker elden. Jo, för min underbara lilla son har tagit min mobil (såg vad det var senare) och lagt in den i micron. Det brann som bara den. Och det var rök överallt.
Det enda jag kunde göra var att skrika på barnen att inte komma in och öppnade fönster för att vädra.
Men vilken tur att det inte hade hunnit att sprida sig. Så nu är ju självklart micron förstörd och min mobil. Men jag är ändå så glad ändå, att inget mer  eller nån person kom till skada. Theo stod ju precis framför på en stol, tänk om han hade blivit bränd. Klarar inte ens av tanken av det.

Nu står det glas med ättika och äppelklyftor över hela huset. Allt för att få bort röklukten
Vi brukar dra ut sladd till kaffebryggaren och micro. Lägga ner stolana så att han inte kan kliva upp på dem. Men jag hade tagit fram frukost så en stol stod ju öppe. Och den ville han ju använda.

Så vi hade ju tur i oturen om man säger så.

Så till alla er som jag har telefonnummer till, vore jag tacksam om ni kunde maila mej er telefonnr och mobilnr för jag har inga kvar. Maila till  [email protected]

Sen kanske ni oxå förstår så funkar det inteatt ringa till mej på min mobil..
Vill ni nå mej har Fredrik samma nr som jag fast har de två sista siffrorna 56 istället för 75.
Så ni kan nå mej via hans mobil





Smiles_arg

Kramis

Kommentarer :

#1: Susanne

Fy vad hemskt!! vilken tur att det gick bra ändå! busiga unge! vi ses imorrn. kramar

skriven
#2: Bibbi

Älskade vän! Jag blev helt stel när jag läste vad som hänt! Nu hade ni änglar som vaktade både Theo och er andra! Jag säger ju att änglar finns! Hi..hi..

Vi ses i morgon.

Kram från Bibbi.

skriven
#3: Sosso

Ja han vet ju hur han skall göra för att få mammas uppmärksamhet..den lilla tokern ...:P

skriven
#4: Cecilia

Ujujuj änglavakt är ordet!

Tur inget annat hände!

KRAM Cissi

skriven

Kommentera inlägget här :