Va sker i våra liv...

Det var ett tag sen sedan jag skrev här. Skit va tiden bara springer en förbi. Man hinner inte med lixom.
 
Jag jobbar för fullt, på ett ställe som jag stormtrivs på. Arbetskamraterna är toppen och man har aldrig någon tråkig arbetsdag.  
 
Jag har även ett extra jobb, så ser fram emot på fredgá då jag skall arbeta på James Blunts konsert.
 
Min sambo, stackarn har fått 14 veckor framöver beodrad övertid på fredagar.. Sån jävla skit men måste man så måste man. Det tråkiga är att det kanske blir för alltid.
 
Mina älsklingar bara växer o växer. Måste lägga in en bild på mej o storeman o visa att han nu som 11åring har vuxit förbi mej. Fatta, jag har blivit mindre än min son! Min lilla älskling lixom...
 
Nu har även alla barn, plus jag själv gått med i scouterna. Så jag är stolt Scoutmamma. Mina två sm har i helgen varit på hajk. Så himla duktiga, utan mej och Benjamin. Så de var första gången som Theo sov borta och det gick as bra. 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera inlägget här :