Bläääää

På mitt nya jobb trivs jag med mina arbetskamrater, trivs med jobbet men vill verkligen inte vara kvar..
 
Jag har inga lediga helger, enbart ledig en dag i veckan, och träffar aldrig min familj.
Jag trodde att jag skulle klara av det, men jag saknar dem så det gär ont i kroppen. Jag har nu i två dagar kommit hem efter 00 på natten, gått upp när de vaknar för att försöka hinna se dem i 30 min innan de skall iväg till skolan. Men hela jag är så trött att jag vet inte vart jag skall ta vägen. efter att de åkt har jag svårt att somna om, och det påverkar verkligen resten utav dagen. 
 
Det e inga roliga arbetspass heller. Imorgon börjar jag 11:30 och slutar 01:30. Sen på söndag börjar jag 11:30 igen o kör till kl 22.... Så som sagt inga roliga pass... 
 
När skall jag få träffa min familj?
 
Jag måste söka nytt jobba alltså, för så här kan vi inte ha det. Mina barn och man saknar ju mej lika mycket som jag saknar dem. 
 
Blääää säger jag bara....
 

Kommentera inlägget här :