Nyinköpt denimjacka

Jag velar ju fram o tillbaka vad det skall bli för vårjacka för min del. I ett tidigare inlägg här på bloggen lägger jag ju upp ett flertal olika förslag på vad man kan köpa in nu till våren.  
 
Så det lutar ju tyvärr åt att det blir mer än en jacka för min del, jag kan ju inte bestämma mej, lär ju bli både denim, skinn och army men det denna som blev den första som köptes in...
 
 
Det vart en i mörk denim, finns att köpa här . Inte alls dyr..
Eller kolla in mer kläder på Halens här...
 
Vad tycks?
Taggar: Mode, Shopping;

Kommentarer :

#1: ADARAS.se - Where blog meets magazine!

Riktigt snygg!:)

Svar: Ja, vart nöjd faktiskt. Man vill nu kunna bära den oxå men lär ju få vänta ett litet tag till tyvärr
Sofia Welin

skriven
#2: elin stridh

lycka till :D

skriven
#3: Sandra

Snygg jacka!

skriven

Kommentera inlägget här :