Men hallå vad händer

Jag blir galen på mej själv. Jag bara äter och äter hela tiden. Och det visar sig självklart på vågen. 
 
Så nu har jag gått upp ännu mera. Så nu får det vara nog. Inget mera godis för min del.  

Men hur det skall gå med det är ju en annan fråga. Jag är ju som sagt socker beroende, blir galen utan sött i mitt blodsystem. Åh när jag konstant vill ha något matigt i munnen blir det ju ännu värre. Jag kan ha ätit något för 10 min sen och är dö mätt o sen nästan direkt vill jag äta igen. Men hallå, varför...
 
Jag måste börja dricka mera vatten, för att jag inte skall vara hungrig hela tiden o ta min äckliga sond mat till mat i fortsättningen. Där har jag ju koll på hur mycket kacl jag stoppar i mej men herre va äckligt det är. 
 
Men vill man bli fin får man lida pin... inget godis och äckligmat... here I come
 
Bild hämtat ifrån google
 
 

Kommentera inlägget här :