Älskade väskor

Ja nu har vi kommit in på ett ämne som jag verkligen brinner för och min älskade sambo går i taket på så fort jag nämner skor, väskor eller kläder.
 
En väska för varje tillfälle, är ju bara ett måste. Det är mitt motto.
Detsamma kan jag ju säga om skor hihi
 
Nu är jag ute efter en oversize kuvertväska eller Oversized clutch bag. Det finns så himla många snygga så att man går i taket.
 
Sitter nu och tittar på net-a-porter o det finns så himla mycket snyggt som man vill inhandla. Men här får man fortsätta drömma sig bort för vi måste lägga pengarna på annat.
 
Har ju en hel radda med väskor som jag vill köpa men det kommer upp mer bilder sen
 
 
 
 
XoXo
Taggar: väskor;

Kommentarer :

#1: e

Du kan få lite plastpåsar av mig,går loka bra.

skriven

Kommentera inlägget här :