Älskad & saknad....

Idag är det min mammas födelsedag... Min älskade mamma, som tog det stora valet i livet att ta mig hit och ge mig kärlek och värme.
 
Idag skulle du ha blivit 74 år. Jag saknar dej så oerhört mycket och tänker på dej varje dag...
 
Jag har ett ljus tänt här idag för dej.. Sen när min sambo kommer hem skall jag sätta mig och göra collage på bilder ifrån vår tid tillsammans.....
 
Klarar inte av att skriva mera nu för nu gråter jag i floder...
 
 
Lägger in min mammas favoritlåt som jag tyvärr inte längre kan lyssna på utan att gråta, innan gav den mig glädje för den tog mig bort i våra minnen ifrån våra resor vi gjort tillsammans, nu är den bara så mamma att det går inte att lyssna på den.
 
Men för att hedra min mamma och hennes älsklingslåt lägger jag in den igen här...
 
 

Kommentera inlägget här :