Tjejfest

I lördags va det dags för oktober festen i min stad. Det e då alla småbarnsföräldrar går ut och gör bort sig. Dagen efter va det så tyst och detta pga att halva stan låg i bakfylla.
 
Jag var med Tessan, Anna och Linda. Tessan har vuxit till att bli en väldigt bra kompis och kom in i mitt liv bara för 6 månader sen. Bor 100 m bort på min gata. Vi träffades faktiskt via mina barn. Hon är förskolefröken på mina barns förskola. Coolt va??
 Anna är hennes granne och av det lilla jag träffat henne så verkar hon tipp topp tjej. Linda, träffat enbart denna kväll men glad o sprallig och vill gärna träffa igen känner jag.
 
Vi förfestade hemma hos Tessan. Jag tog enbart en rose. Sen fick de va. Jag skulle köra dagen efter o full är ju inget jag strävar efter. Den biten fick de andra tjejerna stå för, och vissa uppfyllde faktiskt den stolen. Säger dock inte vem.
 
 
Jag hade verkligen en toppen kväll och hoppas att vi träffas alla snart igen
 
 
 
Xo xo

Kommentarer :

#1: tessan (therese)

<3<3<3<3<3

skriven

Kommentera inlägget här :