Sleep I can Not

Jag har totalt vänt på dygnet. Jag kan verkligen inte sova på nätterna. På veckodagarna skall jag ju visserligen inte sova eftersom jag arbetar då men på helgen vill jag ju kunna sova så att jag kan vara med min familj på dagarna. Inte så lätt min vän, jag e klarvaken och klockan e nu lite innan 03 på natten. Jag brukar somna på morgonen vid 07, sen sover jag fram till lunch ungefär. Inge kul om man säger så när man vill umgås med övriga familjen. Jag går runt som en zombie på dagarna. Är nog svårt för övriga familjen att förstå hur svårt det är att vända tillbaka dygnet o sen orka köra ett 10 timmars pass på söndagen igen o då skall man vakna tidigt och sen inte sova alls på natten.
 
Förra helgen gick jag o la mej lite efter 07. Vaknade av att Evy fått en sticka i foten vid 09. Sov alltså mindre än 2 h och la mej inte igen eftersom jag skulle vara med familjen. Kroppen tar totalt stryk....
 
 

Kommentera inlägget här :