Med hösten kommer kylan...

Japp, nu e det verkligen höst. Att det e så, märks på mej, jag sitter under stora filtar med mössa och halsduk, INNE!!
 
Jag är e väldigt frusen person av mig men nu är det en jobbig period. Jag älskar hösten och vintern men hatar kylan och eftersom vi inte har råd att blossa på med hög värme i huset får vi ta på oss varma, lager på lager, av kläder.
 
Sitter o läser på facebook hur folk klagar över att de hyr sina lgh utav olika bolag och de har kallt i deras lgh:er , dvs under 18 grader på vintern, och visst jag kan hålla med om att när man hyr lgh utav ett bolag att man skall kunna kräva att få det varmt i sitt hus men de vet inte va att ha kallt är. De skulle då vara levande glasspinnar om de vaknade hemma hos oss. Välkommen in till oss som har 16-18 grader på vintern... det e kallt
 
Så nu när vi båda arbetar drömmer jag om att få en braskammin... Spelar ingen roll hur den ser ut, bara den sprider värme...
 

Kommentera inlägget här :