Jag har blivit galen i Marianne

 
Jag har blivit tokig i godiset Marianne.... Äter det nu varje dag och det är inte enbart en bit.. Ja kanske började med det men nu är det nästan en hel påse på en dag. Nja nu tog jag kanske i men en påse räcker inte ens tre dagar, sen är den slut och jag måste köpa en ny.
 
När mamma levde älskade hon Marianne. Va ett utav hennes favvo godis. Men tyvärr kunde hon inte äta dem på de senaste åren för att hon va orolig för sina tänder. Ytterdelen utav godiset sätter sig verkligen i tänderna så man förstår verkligen hennes oro där.
 
Jag själv va väl inget fan utav detta godis innan, men nu frossar jag i det. Min kompis sa: du har ju aldrig gillat detta godis innan men gjorde inte din mamma det?? Joo det gjorde hon svarade jag.. Kanske du nu börjat äta detta för att du tänker på din mamma sa hon då. Vem vet så kanske det är, men då är jag glad över att hon intoducerat det i mitt liv. På så sätt äter jag för henne oxå...
 
Men mummmmms så gött det är....

Kommentarer :

#1: Angelika

skriven

Kommentera inlägget här :