Min man kommer att skrika högt!!!

 
Jag vet att min nästa ide inte kommer att uppskattas utav min man. Han kommer att säga blankt nej, Hata iden direkt när den kommer ut ur munnen på mej. Men jag tänker ialla fall ta upp det.
 
Jag har haft dessa djur innan och vet hur tillgivna o gossiga de blir, Skall köpas utav uppfödare så att man vet att det kommer ifrån bra djur. Köper man ifrån Zoo affär kan de komma ifrån de som föde upp råtter till orm mat o de har inte samma tillgivna lynne då.De kan bli upp till 4 år, så de kan leva ett tag faktiskt.
 
Borde jag ens sitta i spåna i detta eller fråga direkt....
 
Som ni kanske redan räknat ut pratar jag om tamråttan...
 
Tänkte kontakta dessa o höra hur de har det med råttor just nu lillarattan.se
 
Tror ni att man man kommer att gå med på detta???

Kommentarer :

#1: Liie

Hoppas du får din råtta :) Jag skulle kunna tänka mig att ha en tam mus, minns när vi fick in en skogsmus en gång, den var faktiskt väldigt söt :)

skriven

Kommentera inlägget här :