Vig liten puffa...

Evelyn har ju visat ett stort intresse att börja träna gymnastik. Hon vill gärna att jag skall visa henne hur hon skall träna för att kunna gå ner i spagat och splitt.

Hon tittar gärna på de kort som jag har sen jag var ung och var med i Norsholmsungdomscirkus. Så nu sakta men säkret gör hon saker som jag gjorde när jag var liten.

Det hon tränar på nu är i att stå ordentligt i brygga, och tänja så att hon kan gå ner i slpitt och spagat. Jag har sagt att vi får gå lugnt fram men när hon vill så sätter vi oss och tänjer och tränar. Vill hon så skall hon självklart få höra det.



Visst e hon duktig =)

När jag får körkort sen kan hon ju få börja på gymnastiken som finns här i stan. Det är något hon ser framemot redan idag men eftersom jag inte kan köra henne dit får det vänta. Men snart så ...förhoppningsvis kan hon få börja träna...

Kommentarer :

#1: Anneli

Hon är jätteduktig. Roligt när ens barn hittar bra intressen.

skriven

Kommentera inlägget här :