Jag fick jobbet =)

JIPPI

Jag vart uppringd utav tornet, de som jag intervjuades utav innan op. De sa att jag fått anställningen och de skall ringa på måndag med mera detaljer. Jag är verkligen as glad, men fundersam om hur ajg fint skall lägga fram det att jag skall ta det försiktigt i början. Jag får ju inte gå långa sträckor, eller göra tunga lyft. Vilket jag kommer att göra hela dagarna.

Jag kommer att jobba som frukostvärdinna, servitris och inköpsansvarig för maten. Stället verkar väldigt bra och arbetskamraterna var trevliga. Tror att jag kommer att trivas.

As skönt att det e tidigt på dagarna så då arbetar jag ca 06:00 till 14:00. Sen kan jag även hjälpa till kvällstid med servering av konferansmiddagar. Helger om det är bröllop osv. Så detta ser jag verkligen fram emot.

Kommentarer :

#1: Anneli

Grattis till nya jobbet. Vad roligt att du fick det.

skriven

Kommentera inlägget här :