Lilljul med Fredriks familj

I år stod stapeln hemma hos mina svärföräldrar. Bibbi hade verkligen inte hållt tillbaka med pyntandet eller det goda baket. Vi alla som ville fick även ta med oss fikabröd och kakor hem. Jag tog 3 utav varje, en till varje barn. Men som tur e åt inte det av alla kakor så jag fick även några dagen efter. 
 
 
 
Allt var så fint pyntat. Jag gillade entrén mest. Den var verkligen julig med alla tomtar. 
 Det var en träff då alla syskon kom med deras respektive och barn. Det var ett tag sen alla verkligen var samlade. Till o med våra ungdommar i gänget var med. Jag tycker det var en lyckad träff. Men nu är det väl påsk nästa gång. Vi ser hans familj igen. Vi gav en liten present till alla familjen men slog till lite större till Bibbi och Janne och min pappa. De fick en korg fylld med olika godheter att stoppa i munnen. 
 
När vi skulle gå fick alla barnen en stor godispåse som var väldigt uppskattat. 
Sitter och letar efter bilden på Theo med sin nya skjorta han fick i present utav sin farmor och farfar. Så den skall jag lägga upp så fort jag hittar den. Han gillade verkligen sina presenter så det skulle jag komma ihåg att säga...

Kommentarer :

#1: Bibbi

Finfina bilder och ett mycket glatt minne ! Tack än en gång för korgen. Den blev snabbt länsad kan jag säga. Kram

skriven

Kommentera inlägget här :