In i trängseln...

Jag o pappa trängde oss in ibland allt folk i söndags 121216 för att få lite klappar köpta till barnen.  Samtidigt passade jag på att leta upp något till Fredrik ifrån barnen. Det var dock svårare...
 
Han sa att han ville ha en deo,,, nää det vill jag ju inte köpa. Det kan jag köpa i mellandagarna så kanske jag kan få något gott märke på det. MEN inte en vanlig nivea deo köper jag då inte.. Det vart något helt annat...
 
Det gick väldigt smidigt och vi var färdiga rätt så snabbt. Fika tänkte vi då, det kosta skjortan på ett litet café så då tog vi oss till IKEA, tänkte ta julbord för 99kr. Vi trodde att det skulle vara massa kö men ingen alls. Vi tar en  bricka och ställer oss för att köpa mat. De som jobbar där håller på att ta fram julbordet. Det visade sig att de skulle börja serveras kl 13. Vi var där 12:15. Inte så konstigt att det inte var någon kö. Vi köpte annan mat efter att ha dubbelkollat att de inte skulle börja servera julbordet tidigare än planerat. När vi satte oss och skulle börja äta, öppnade de julbordet,  30min tidigare..Inte roligt.. men vi fick ju ialla fall något i magen men hade ju gärna fått lite julmat men det får vi ta på julafton..
 

Kommentera inlägget här :