Bio med bus...

Jag har via jobbet fått en ny vän detta år, Cilla heter hon, och via henne träffat Karin, Vi har setts några gåner detta året och jag måste ju erkänna att jag gillar dem mer o mer. 
 
Detta är två tjejer som jag hoppas består.
 
 
Vi var och kollade på bio, Life Of Pi, As bra film. Om du inte redan har sett den, se den. Man får verkligen tänka till, Vad är sanningen och vad är det som har hänt...  Hela filmen är så otroligt fint filmad så det är det som gör filmen. Just lovely
 
Efter filmen fick jag följa med på ett bus. Detta görs tydligen varje år, och flera människor är involverade. De hade tidigare iår klätt statyn med Luciakläder, 
 
Alla kläder de satt dit tidigare fanns kvar, och vi bytte det fint till tomtekläder. Någon hade varit där och satt två potatisar på statyn oxå. Vad de symbolyserade vet vi inte men lät dem sitta kvar. 
 
 
Visst vart statyn fin .... :)
 
 
 
 

Kommentera inlägget här :