Benjamins födelsedag...

Nu kommer en dag som redan varit. Den skulle egetligen komma efter bilderna ifrån julafton men eftersom de bilderna är på den andra datorn får dessa komma imellan

Syrsas födelsedag den 6 januari



Han väcktes på morgonen utav oss när vi sjunger för fullt i våra olika vackra stämmor. Fick frukost på sängen och en massa paket.


Syrsas nya kläder...passade på att lägga in Evelyn med hennes nya prinsessklänning som hon fick i julklapp utav hennes kusiner..

På morgonen kom farmor och farfar....




Han vart glad över in nya stjärtlapp och pennorna. Vi har redan invigt den och man åkte snabbt ner i backen med den. Theo va det som beslag tog den hehe så benjamin fick åka med en annan men det gjorde honom ingenting...

På eftermiddagen kom Hanna och Rickard.
Hannah & Rickard

De är ett sånt fint par..passar perfekt ihop.

Även min vän Åsa och hennes man och barn kom...Till syrsas förtjusning eftersom han gillar att leka ihop med Daniel. När jag frågade honom vem han vill skulle komma när han fyllde år utavhans vänner va Daniel den första och enda han nämnde. Så han gillar verkligen Daniel. :)



min puffa och deras dotter leker oxå väligt bra ihop..så himla söta när de skulle sova. Men kom snabbt upp när kameran kom fram

Min mamma skulle ha kommit men hon vart as sjuk och är det fortfarande. Himla tråkigt när det håller i sig så länge som det har gjort. När hon ringde hörde jag inte ens att det var hon utan fick fråga vem det var som ringde, då är man verkligen inte alls bra. Men hon skickade ett brev och försökte prata i telefonen men som sagt stackarn kunde ju inte prata...

De kommer nog att komma förbi när hon blir frisk.

Han sparar pengar till ett spel, nu är det bara 200 kr dit för han fick 2 presentkort ett utav hannah och ett utav Åsa vardera på 100 kr och 200kr utav mormor och morfar. Så vi kommer ju att hjälpa till när han skött sig extra bra. Istället för leksak kommer han få pengar. Då blir det snart det spelet han vill ha.

Jag vart otroligt nöjd med hans födelsedag och otroligt glad över mina vänner och familj som kom.

TACK ALLA NI UNDERBARA...




Kommentera inlägget här :