Underbara vänner på besök

Som de flesta vet är jag fast i ett spel som heter travian. Jag har spelat det sen typ 2005 eller nått och har under tiden även blivit support på detta spelet. Genom spelet har man fått via cybervärlden en himla massa nya vänner. Vissa håller man kontakt med via nätet andra tar man ett steg länge och träffar.

Så den 29:e januari kom ett par goa vänner som jag träffat flera gånger innan på besök. Tina är så go hon sa innan att vi inte skulle prata för mycket traviansnack för att Fredrik inte skulle vara så mycket utanför och det lyckades vi hålla.  Tina och jag har kännt varann i några år ialla fall men det är mera å senaste tiden vi fått upp mera kontakt. Johanna en en goo tjej som jag blivit bättre vän med på de senaste månaderna. Vi alla tre spelar nu ihop och pratar nästan varje dag...man kan inte låta bli hihi. Känns bra att kunna prata om allt ifrån himmel till jord och inte enbart traviansnack som Fredrik säger att vi gör :P

JOURI, TINA OCH JOHANNA
Ifrån vänster:Tina och hennes man Jouri, undre raden Johanna och barnen med hennes hund Corall

Vi bjöd på porterstek med potatis och sås, Tina hade gjort en kolapaj och tagit med sig som var as god så den satt vi och mumsade på allihopa till fikat.



Barnen älskade hennes hund, så är det något som saknas i vår familj så är det hund.

Johannas hund corall
Jag är otroligt lyckligt lottad över att ha en underbar familj och underbara vänner...vad mer kan man begära?

XoXo

Kommentera inlägget här :