Lugn morgon...

Idag kom Syrsa iväg till fritis, idag skulle de på utflykt, så han fick med sig matsäck, pluka och hjälm. De skall grilla hamburgare ut så det hade han sett fram emot.

Hur det blir med de små återstår att se, båda två är nu bra och har inte spytt på 2 dagar men igår ringde de ifrån dagis och berättade att magsjukan inte var slut utan det var flera barn som fått gått hem under dagen. Då vill jag ju inte ta dit dem igen så att de blir smittade. Skall ringa dit o höra sen när det börjar närma sig tiden då vi skall vara där. De börjar dock bli rastlösa och vill komma dit. Det förstår man ju inget kul att vara hemma hela tiden. När man har gjort allt som går att göra hemma, lekt med alla leksaker och tittat på alla filmer som går att se på vill man till något nytt och träffa kompisar

Jag själv håller på med tvätten, och om jag kommer iväg skall jag lämna in en ansökan till ett ställe här i stan. Då blir det kvällar och helger men det blir bra så kan vi avbyta varann :)

Nä nu skall jag väl fortsätta med mina bestyr och travian :P


Mys med pappa..:)
kvällsmys

Kommentera inlägget här :