Grattis Mamma ♥♥♥

Idag fyller min mamma år :)

Vi gjorde precis som igår, att jag och barnen ringde upp coh sjung för henne i telefonen. Evelyn tog efter att vi sjunit klart, telefonen och sjung helt själv. SÅ HIMLA SÖT

Mamma vart glad så det var nog uppskattat. Kortet vi skickat hade tydligen inte kommit fram, de har ju visserligen eftersändning men ändå. Skickade det innan pappa fyllde år så jag hade ju hoppats på att det skulle ha hunnit fram tills idag men men

Min mamma med Benjamin och Evelyn

Bilden är tagen hemma hos mina föräldrar när vi var på ett utav våra 1000 tals besök

Så Grattis älskade mamma, mormor och svärmor. Vad skulle vi göra utan dej ♥♥♥

Massa Pussar & kramar till dej ifrån oss alla....

Kommentarer :

#1: Mamma

Tack för födelsedagsgrattis med foto.

Jag älskar dig!

skriven
#2: Mamma

Glömde säga att sången var bedårande av barnen!!

skriven

Kommentera inlägget här :