Family is everything...

Hamnade av en slump inne hos en tjej , Emma, och hon hade gjort ett litet inlägg om denna videon. Hon berättade att hon bölar varje gång hon ser den.. jaja tänkte jag och började titta..

Alltså den som inte gråter när man ser denna video undrar man ifall det står rätt till hos. Fan va jag tjöt...av lycka, för dem

Måste bara dela med mej av den till er...



Så med detta vill jag förmedla att familjen är allt, och nu vid jul så märks det väldigt tydligt att är familjen splittrad, saknar man dem ännu mer.

Man saknar de som lämnat oss och de som bor långt bort. Vilken tur jag har att vår familj är hel....

Nu måste jag börja städa....

Xoxo

Kommentarer :

#1: Michelle

Sv' jag går linjen stylist,

mån-tis har jag kärnämnen

Onsdag & fredag har jag sminkning

& torsdag har jag hår :)



Där har du lite info om min Skolvecka ;)

skriven
#2: ANGELICA.BLOGG.SE ♥

Blev lite tårar här med :(

skriven
#3: ZofieJashari-<3<3 17år och är tsm med en 17år äldre kille.<3<3

Sv; Åh tack så mycket ! :)



Önskar dig en trevlig helg



kram!

skriven

Kommentera inlägget här :