Blogg torka?



Hur skall man hinna allt som skall hinnas med nu i dec. Jag har redan beställt flera julklappar ifrån lokala företag här i Mjölby för att gynna vårt egna centrum och dess butiker. Jag saknar dock att vi inte har H&M i stan. Det är något jag verkligen skulle vilja ha. Fredrik var snabb att säga att han beställt sina egna julklapp, så iår behöver jag inte lägga så mycket krut där men något litet kommer jag att köpa ifrån oss övriga i familjen. Iår skall vi inte vara hemma till jul, dfet känns konstigt men sköt på samma gång så att man slipper allt bestyr.

I måndags var jag på konferans, för flickor och ätstörningar. Jag representerade Novahuset .Väldigt intressant.  Det var tjejzonen som höll i det hela och hade bjudit in flera bra talare ifrån vården om hur de gör för att hjälpa tjejer/ killar som fått aneroxi eller bullemi. Var glad över att jag gick, för detta är ett viktigt ämne att hålla igång om hur man kan hjälpa barn som har hamnat i dessa fällor.

Igår var det studiedag och alla barnen var hemma. Vi hittade på lite olika så aktiviteter och på kvällen vart det minilördag, dvs film och popcorn.


Jag har nu sagt till mej själv att jag måste försöka ta tag i detta med bloggandet igen, för det är viktigt att barnen har något att kunna titta tillbaka på när de blir äldre..

Xoxo

Kommentera inlägget här :