Ännu en dag med ajaj

Inatt sov jag inte så mycket, vilket påverkar min träning. Inte bra, verkligen inte bra.
Detta skall vara starten av min träning och så kan jag inte göra ett skit. Eftersom jag inte sover så bra har jag verkligen ingen ork till att träna. SEN äter jag knabbt nått vilket oxå gör att jag inte vill träna på tom mage. Sån himla skit säger jag bara.

Imorse försökte jag ta lite fil o banan, big no no. Gick inte..så det vart ingen frukost. Nu försökte jag få i mej lite pasta men det gick inte det heller. Så jag får ta nått o dricka istället. Dåligt jag vet men det får bli en energy drink.

Igår när jag satt och tyckte synd om mej själv kom min älskling med en överraskning. Han hade beställt en fin topp åt mej ifrån Above &  Beyond. I just love them. Så jag vart så himla glad. I JUST LOVE MY MAN.



För att komma till Above and beyonds hemsida klicka här...

Så efter det kände jag mej mycket bättre, men hade fortfarande lika ont men gladare.
Idag skall jag dra ut en tand.. ursch jag vill verkligen itne men jag måste för jag har ju som sagt så hmla ont.

Imorgon så skall jag försöka få igång maten ordentligen och träningen. Men idag får det tyvärr bli lugnt. Får se hur jag känner mej efter att jag har dragt ut tanden. Hoppas att jag kan äta igen...

Hur har ni det då idag???

Kommentera inlägget här :